Envíos

Prazos de Entrega

Os pedidos confirmados entréganse nun prazo de 24/48 horas tras a confirmación do pedido e entrega do paquete ao servizo de mensaxería. Teña en conta que en épocas como nadal poden xurdir atrasos por parte da empresa repartidora.

Os pedidos procesaranse da seguinte maneira:

– Os pedidos realizados de luns a venres antes das 12:00 h serán enviados o mesmo día.
– Os realizados fóra dese horario serán enviado o seguinte día laborable.
– Os pedidos realizados en Fin de semana ou festivo enviaranse o seguinte día laborable.

Se necesita entregar o seu paquete nun día concreto, por favor póñase en contacto connosco a través de calquera dos métodos dispoñibles, estaremos encantados de axudarlle.

Formas de envío e custos

Os gastos de envío son gratuítos para todos os pedidos.

En función do produto enviarémolo por dous medios:

  • Envíos a España (Península) e Baleares : SEUR 24/48 h

  • Envío con Frío (Península).

É importante que facilites os datos de contacto (incluído o teléfono) para facilitar a entrega e asegurar que hai alguén para recollelo. No caso de ausencia, SEUR tentará entregalo unha vez máis nos seguintes días laborables. Se non hai ninguén no domicilio o paquete será devolto ao remitente. O reenvío estará a cargo do cliente.

​Se desexas que o paquete se entregue nalgún lugar preto do domicilio por se non estivesen na casa, por favor, indícao no campo de comentarios.

Por favor, confirma que os datos de envío son correctos antes de realizar o pago, se os datos son erróneos os gastos de reenvío serán da túa conta e cargo.

Devolucións e reembolsos

De acordo coa Lei de Ordenación do Comercio polo miúdo así como no regulado pola normativa comunitaria (Directiva 97/7/CE), dispós de 7 días desde a recepción para devolver o pedido a condición de que non se trate dun produto fresco ou perecedoiro. Non se aceptarán devolucións de produtos que non veñan na súa embalaxe orixinal ou co precinto roto, salvo que se trate de produtos defectuosos.

Os gastos de envío da devolución correrán ao teu cargo. Os gastos de envío iniciais non serán en ningún caso devoltos se a causa da devolución é a mera insatisfacción co produto. No caso de que os gastos de envío corresen a cargo da empresa, terás que facerche cargo tamén dos devanditos importes.